Ännu en tråkig dag...

Jag har ganska många exempel på vrf jag kmr att bomba alla med sms:

jag ska ha huset  för mig själv, men dela med syrran och hennes kompis :(

jag hittar ingen att hitta på ngt med! :'(

jag jag jämför med andras bloggar, min e sämst, typ :$

jag tittar på BARNPROGRAM! Fatta hur tråkigt man har!!                 

Jag orkar inte göra ngt annat än de jag gör (jag stannade uppe till 23-00 för att läsa twilight varenda natt 8D)

min syrra väckte mig HALV TIO idag!!!! Sen kunde jag inte somna om..! Då ringde jag och skällde på mamma och pappa för att de hade sagt åt syrran att väcka mig då (A)

därför har jag skittråkigt och undrar om ngn jag känner vill hitta på ngt?? KOMMENTERA please!

jag har sett twilight tre ggr nu. jag kan varenda replik utantill, och säger den innan de på filmen säger den. här är de bästa twilight citaten:

-he is totally gorgeos, obviosly, but don´t waste youre tlme, he dont date. probably no one here is good enough for him. -Jessica, in the cafeteria
-you are my life now. - Edward, while James is hunting Bella and Bella sitting in Alices and Jaspers car.
-are you afraid? - Edward when Bella found out he is a vampire.
-this stuffs just doesn´t exist! - Bella when Edward brought her up a huge tree and there they are talking.

lista över hetaste twiguys:Edward Cullen ^^
#1. Jasper                  
#2. Edward
#3. Carlisle
#4. Emmett
#1000.99909. Jacob XD

puss puss! klockan är nu 11:38 och jag ska chatta lite mer, men jag kmr lägga in mer idag ;).


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0