Bob och studiedag :D

jaa, då var det studiedag nu igen. *yeey!*
Bob ska hit och det ska bli kul, för mamma är på träning, och hon sa att vi fick baka ;P. Men asså, studiedag och hemstudiedag, är det ju skillnad på... på hemstudiedagar mst man jobba hemma, till skillnad från studiedagar, då man kan göra vad man vill (nåja, nästan allt).
Jag tkr att det ska vara tvärtom, det är ju så på namnen, vrf ska man krångla till det, för?? Jaja, kmnt så får jag veta vad ni tkr.
   VÄÄÄÄÄLDIGT sant...
Vrf inte??
Mormor ville veta av mamma (fråga int vrf, jag vet int vrf mamma sa de :o ) vad min blogg heter. Först ba; vrf ska jag säga det? Men sen ba; Vrf inte? Bara kul med nya läsare! [ I might joinar en new uno, don´t gusta att vsh readar...]


men, nu har jag int så mkt mer att skriva, men det kmr att komma mer inlägg idag, promise! ;)
Tjenix! x) nu ska jag se på twilight för femte ggn, XD.

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

bara 5? :O jag har sett den 11 gånger nu. ^^ stolt XD

2009-04-30 @ 13:30:13
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: jasperlover

haha, ok. men nu har jag sett den 9 ggr haha x]. och imorrn ska ja typ se den igen..! /asså jag skrev detta ngr dagar efter att jag skrev inlägget..

2009-05-03 @ 21:19:33
URL: http://manbaaa.blogg.se/
Postat av: Ana

Det var roligt hemma hos dig!:D Kram

2009-05-04 @ 13:08:09

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0