Emelie :D

Tjoho!
Idag ska jag och Emelie () vara med varandra. Hittills har vi varit med varandra i ngn timme eller två. Vi har BARA (bara) varit framför datorn den tiden. nu känns det som om vi ska göra ngt annat....
Vi rensade min inbox på mailen på msn, och hittade ex antal roliga test. Gör testet nedan så bertättar jag mina svar:

Det är din hjärna som talar med dig. pröva detta det är jättekul men

> >>>du får inte bläddra ner texten i förväg för då fuskar du och det

> >>>kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett test som är

> skoj!

> >>>

> >>>Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

> >>>

> >>>Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

> >>>

> >>>

> >>>FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

> >>>OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt

> >>>blev verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

> >>>

> >>>

> >>>Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

> >>>bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

> >>>sagt och det är i alla fall värt ett

> försök.

> >>>

> >>>

> >>>Ta först fram en penna och ett papper:

> >>>

> >>>När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

> >>>riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

> >>>

> >>>Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då

> >>>förstör du det roliga!!

> >>>

> >>>

> >>>1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet

> på två personer av

> >>>det motsatta könet.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid

> >>>4:an, 5:an och 6:an.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>Fuska inte för du kommer att ångra det!

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och

> 11.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>6. Slutligen, önska dig något.

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>Här kommer då nyckeln till detta:

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>

> >>>1. Du måste berätta om detta för 'antalet du skrev invid 2:an'

> >>>stycken personer.

> >>>

> >>>2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

> >>>

> >>>

> >>>3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma

> >>>underfund med.

> >>>

> >>>4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

> >>>

> >>>5. Personen vid 5:an känner dig väldigt

> bra.

> >>>

> >>>6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

> >>>

> >>>7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

> >>>

> >>>

> >>>8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

> >>>

> >>>9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

> >>>

> >>>10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.


mina svar:

1. 2 personer
2. 3 personer
3. en i min gamla klass (jag bara klottrade ner någon)
4. Tove (min bästis)
5. Tilde (min andra bästis)
6. Emelie (en till bästis)
7. Zoat (!!????) en fjortis i min skola (!!!)
8. Bellas Lullaby
9. crush, crush, crush med paramore
10. Lost! med Coldplay
11. Karlsson på taket (!!??)

min kompis svar: (Emelie)
1. 3 personer
2. 2 personer
3. Patrick (en halvfjortis enligt henne)
4. Klara (jaaag! :D)
5. Malin
6. Lindahl
7. Adam (hihi)
8. jag vill vara din, Margareta XD
9. forever young (hihihi 8D)
10. det bara är så (B.T.V)
11. Pippi Långstrump (AHAHAHAHA) XD


nu säger jag: HEJ DÅÅÅÅe!


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0