farsta (L)/ojj då

hejsan svejsan i lingonskogen! :D
Idag var jag och Mandis i Farsta centrum! ;P
Jag köpte ett knallblått linne, ett långt pärlhalsband som man kan vira två varv (har letat efter ett sånt aslänge så jag är asnöjd ;) och superstark hårspray och sedan bara ointressanta saker (om ni bara MST veta var det en hamburgare, läsk, pommes frites, en JAPP och ngr saker till) snart kmr jag uppgradera detta inlägg och då kmr jag visa massa bilder från Tyresta By i torsdags, min utstyrsel i morse mm. men jag hittar inte moi överföringssladd :(. den e ba helt borta. jag överväger alternatativet att skicka över alla bilder till mammas mobil, ta hennes överföringssladd och lägga in, men hon har ingen bra skärpa i bilderna :(.
kommentera om hur jag ska göra :D.


ojj, jag glömde visst att blogga igår :$
men jag är asstolt! jag redovisade steg 10 i engelska och fick svart pist! :)(MVG) och sen redovisade jag matte steg 8 och spanska steg 7a. plus att vi hade teknik konstruktion hela förmiddagen! sen hade jag PH-samtal kl 12.30 och sedan på eftermiddags bgn hade vi diagnos på NO (lr va re SO??) så jag hann med en hel del! x)

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0