Jaaa, så kan man oxå göra...

hallojjj!
förra torsdagen så var vi ju som sagt på Tyresta By. nu kan jag iaf hitta en bild, och ett bra *host* xD inlägg från min kompis blogg:

För några dagar sedan var vi i Tyresta med skolan. Det var skoj. ^^ Tilde snodde Viktors keps, Ankan och DT var scoutfulla, Pero kom på att det växer både pizza och kebab i skogen, Klara använde sin hjärna för en gångs skull och insåg att stenar inte växer och jag... Ja... jag är jag, jag var precis lika normal som vanligt. *host*

haha, jaa alla fick säga till mig flera ggr att stenar faktiskt inte växer.... xD bilden:

tilde :)har fortfarande inte hittat min överförings sladd, så det blev en kopierad bild... :$



idag i skolan har jag lämnat in steg 10 till Hasse, blivit klar med steg 11 i engelska och använt min hjärna till att försöka fatta logik i spanska... gick inge vidare x)

nä'r jag skickade ett sms till tove och skrev var är du, skrev hon plan tre. jag, smart som jag är, irrade runt en lång stund och letade efter henne. sedan fem minuter efter skickade jag ett sms; var nånstans? sal 35, svarade hon. Sal 35 ligger i slutet av en korridor. det gör BoF salen oxå... såklart travade jag rakt in och sa: HEJ! högt. alla som satt i rummet och utanför kollade på mig. Jag gick generat därifrån med brännande kinder, och försäkrade mig om att jag gick in i rätt sal och gick in. Tove garvade ihjäl sig och sa; men, duktigt!  man ba aa... XD

CHOO BRÄÄH DÅÅÅ!!!! haha eabask!* byee!

*för lidl hjärnor, ev IKEA eller Willys, betyder det; äh, jag bara skoja! äh=e jag=a bara=ba skoja=sk ==e+a+ba+sk. EABASK, eabask!! eabask... hmmm..


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0