new moon

DE SOM INTE LÄST NEW MOON/ NÄR JAG HÖR DIN RÖST VARNAS! JAG BERÄTTAR VAD DEN HANDLAR OM!!! :D

den sorgliga boken om Edward och Bella. Edward säger att han inte älskar Bella längre, att han ska flytta.
 Hon blir alldeles förstörd och kommer på att hon kmr ihåg hur hans röst låter när han är arg. så om hon gör ngt tillräckligt farligt, som att åka motorcykel, hör hon hans röst. så hon gör massa farliga saker.
en dag hoppar hon utför en klippa. hon hade dött, om inte Jacob fångat henne (de är jättebra kompisar när Edward är borta) och då blir hon rätt sur, för hon VILLE typ dö. men, Alice ser det, och tar första plan tillbax till Forks. Men Bella lever ju. och då blir Alice lite förvirrad, och lovar att hon ska åka igen, men bella typ tvingar henne att stanna bara över natten. och till slut går Alice med på det. :)
dagen efter ser Alice en syn till. En fruktansvärd syn. Edward tänker åka till den mäktigaste vampyrsamlingen som finns,  i Italien. och han tänker be dom att mörda honom. :S :( :´(

sen händer det lite till, men jag vill inte säga precis ALLT som händer ;P.
hur som helst fick jag ett hett tips ifrån Tove ( (L) ) på en fanmade trailer. FÖR ATT SE DEN: sök på bellas story [new moon] why?
den är GRYM! se den! |D

HEJ DÅ, nu ska jag snart på streetdance! :D|D XD


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Hmmm, det där var ju typ världens bästa beskrivning av boken. host xD

2009-04-22 @ 17:55:13
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: jasperlover

jappjapp zxzx, men man vet ju typ iaf..!

2009-04-23 @ 15:48:24
URL: http://manbaaa.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0