gott & blandat

hejsan hoppsan igen! o.O
idag kollade jag på talang 2009. Det var en tolvåring som spelade helt FANTASTISKT bra piano! Han spelade säkert 6 tangenter per sekund! unbelievable! jag kan spela bellas lullaby och river flows in you (made by Yiruma) och är skitstolt!! men jag kan ändå bara spela med höger hand : $... han SKA vinna! eller kanske den ortroliga trollkarlen som viftade på handen långt ifrån ärmarna, inget föll, och trästaven var borta! unbelievable as well! :O

Jag kollar alltid på House. han e så elak och humoristisk samtidigt. och stackars Wilson får ta det! men han blir så arg när House gör ngt speciellt själviskt, och han blir arg på ett så roligt sätt att House är det bästa programmet ever! Kolla nedan för en lista. ;)

jag är sååå glad idag! (skadeglad oxå :P)
pappa (thanks for once) fixade ett nytt abonnemang till majj (A). så nu kan jag skicka tiomiljarder sms och de kostar bara 99:- /mån! de e asbra för att jag smsar så himla mkt. jag är skadeglad eftersom nu kan jag ÄNTLIGEN bomba alla me sms!! så passa er :) XD

märks det att jag har tråkigt?? när man skriver tre bloggar per eftermiddag, då har man tråkigt. varken Ebbson, Näppe Towwis ( http://www.towwis.blogg.se) kunde hitta på ngt idag :(. inte ens Tilde eller Josse kunde! Jajja, som typ alltid är ledig skulle typ just idag vara med ngn annan. hon skulle vara med Johanna (oxå alltid ledig) och Erika (she is as well
:-| ) så jag tog mig tid att skaffa denna blogg, kolla på dåliga disneychannel program och kolla på youtube, logga in på pea msn o.s.v.
sedan ungefär ngnstans vid 8 gjorde jag efterrätt ( :/ )till mamma, pappa och syrran. det blev chokladmuffins med hallon och chokladsås och bananer med riven choklad på. mmm...

såg ett asroligt klipp på youtube idag. intervjuaren frågade: vad tyckte du var svårast på filmen? han svarade (rob pattz asså) -i was really ashamed of my body, so they removed the parts when my shirt was off. and i just like; this is who i am! Bella, i´m sorry, but i don´t have any six pack! han skrattade hela tiden! han e så skön, asså!

bästa tv programmen;
1.House
2. Simpsons
3.Bones

puss, puss! nu ska jag se på Berg flyttar in innan det är slut. slut nu!XD

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0