Towwis o jag ;P

Idag har jag och Tove sett på Twilight!! yeey! Hon fick hem den igår, men vi har redan sett den (Marres syrra laddade ner den) ex antal ggr, så vi citerade innan någon hann säga det vi sa x). Såklart såg vi på bonusmaterialet. här är grejer som fanns med: 

  • Deleted scenes
  • Extended scenes
  • Becoming Edward
  • Decode by Paramore- music video
  • Becoming Bella
  • The Comic Con Phenomenon
  • Conversation with Stephanie Meyer

Jag sorterade efter bästa och sämsta (bäst högst upp;)
Det var inte så dåligt att se på Twilight, äta salta pinnar och se på när Toves lillasyrra klängde över Tove X).

eftersom att vi ändå är inne på världens-bästa-ämne twilight, ´har jag lagt upp nästan alla (vissa är instrumentala) twilight- soundtrack låtar: (placerade efter smak x) men en del hittade jag bara inte :(

                 Titel                                     Artist
          eyes on fire                         blue foundation
         black ghosts                          (vet ej)
           spotlight                               mute math
       flightless bird                         Irone&Wine
           Decode                                Paramore
         Let me sign                      Robert Pattinson

vi hittade en massa roliga tröjor på en hemsida (säger inte vilken ;P )
               
               adopt me carlisle!                    i´m in love with a masochistic lion


asså, det finns massa mer, men hemsidan och datan skiter sig! @#$!!=*§½&!!!!!!!!

jag är asstolt!! :D
Idag var det bild (hela dan) och vi jobbade med akvarellbilder [bara Tove blev glad... 8-]
Men iaf, jag gjorde en massa grejer, siktandes mot röd pist, och fick SVART! :P hade jag inte väntat mig x)
Jag tänkte lägga ut bilder på dom bilderna jag gjorde, men min överföringskabel är STILL GONE!! :´(
TIPSA, JAG MST LÄGGA IN MINA BILDER!! (please, please :)

nee, nu ska jag lägga mig, är asstrött och ska kanske vara med Ana imorrn, men asså jag har hemstudiedag imorrn, fredag ledigt, helg, måndag studiedag! :D. YEEY! ;P
CHOO, BALOO! X)


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Det var inte alls roligt när hon klängde på mig! xD Men du, låten heter Full Moon, det är gruppen som heter the black ghosts! x) Just so you know. ;) En annan grej, det är studiedag idag och hemstudiedag på måndag! ;) Du skrev precis tvärtom. x)

2009-04-30 @ 09:44:39
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: jasperlover

keej, då vet jag... men black ghosts skulle faktiskt passa som låttitel. ;P

2009-04-30 @ 11:38:27
URL: http://manbaaa.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0