tråkigt, roligt, tråkigt igen |D

tjingeling! :p

Efter allt tråkigt datahängande och teve tittande, hittade jag äntligen någon att vara med! Johanna, ofc!
Tove e på hajk, Marre MÅSTE plugga (att hon orkar =) Ebbson skaha inflyttningsfest, Emelie kunde bara vara en stund, Jajja svarar inte på sms, Amanda skulle vara med sina kusiner, Elin var med Malin, Malin var med Elin, Tilde svarar inte heller, Josses nummer har jag inte, så jag frågade Johanna på msn!
Fattar inte att jag inte kom på de förrens då! Vi hoppade studsmatta, gungade Tarzan- gunga, bloggade på hennes blogg(jag vet de suuuuger, jag får inte ge ut den :( men den e asbra^^) hjälpte mamma att äta upp hennes nyköpta fika (de va asgott, ) filmade vår fina studsmatta- dans där vi hamnade i en hög på slutet 8D.

När hon åkte hem fick jag genast tråkigt igen. Jag kom på att jag mst skriva på en uppsats till kursen och sen dess har jag hängt framför datorn igen, som vanligt. När jag fick väldigt lite tid på mig att göra vad jag ville på datorn så bloggade jag, and here I am! :D

Nu tjatar mamma på att jag ska gå och lägga mig så godnatt, men jag kmr bara läsa XD.
twilight, ofc!

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0