Tyresta By

idag har jag varit i Tyresta By. vi skulle gå en sträcka på 2.5 km. :(
Haha, jag kunde bara inte sluta snacka!! Det gick ba inte!! XD
så Tove och Marre och Maja var ganska bra på att ignorera mig... x)
Men iaf, här har ni massa bilder som vi tog på en äng (typ) och det kan vara lite knas med dom, för vi är lite onormala, men i iaf, vsg:D :

(om jag råkade publicera detta så kmr bilderna snart ;)

när vi kom tbx till skolan (vi va där i typ en timme, sen hade vi BG och sen gick vi hem x) så satte vi (jag, Tove, Marre, Tilde, Jozzan, Jajja och Ana) i ett litet rum på plan 3 och Tove ritade på Tildes steg fem i franska och vi snackade lite. sen började Tilde och Jajja snacka om en kille i åttan och dom tyckte att han var sååå söt. :| o jag ba jaa, han e väl helt okej, va re han som var grym på att spela piano i Falun?? dom ba ; aa, han e grym på gitarr oxå. och han har grym musiksmak! jag ba aa, okej. sen ägnade de dom en kvart åt att diskutera hans ansikte, och sen 10 minuter åt att diskutera hur man själv skulle reagera om en kille i fyran kom fram o ba; e du upptagen, eller kan man ta dig?? man ba, mm, okej, aha, jaa, håller med och sånt där. sen hände DET. det onämnbara. Jajja och Tilde trodde typ att han med stort H var i sv ws, men en sekund efter att dom sa att han hette ....... (oh, nej, trodde, ni att jag tänkte ge ut namnet??^^) så gick han förbi vårt lilla rum, och han FLINADE. åh, gud, de va ba sååå pinsamt!! :$:$ hehe.. och alla fick värsta skrattattacken! han ba hmmm.

de va min dag, kanske ses vi imorrn, eller inte, men jag tror inte att jag kmr orka skriva ngt mer ikväll

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Anonym

Haha det var as kul ju. xD

2009-04-26 @ 12:53:10
URL: http://towwis.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0