A perfect ending on a perfect day!

Hejsan hoppsan alla glada och sura! ♥
Idag vaknade jag klockan 10:07 för att jag stängde av väckarklockan ístället för att snooza.. Hehe..
Egentligen var det inte så sent, men jag måste försöka vakna tidigare annars blir jag en zombie nästa vecka, det vill jag inte.. : /

Jaja, idag har jag vart med Amanda och Emelie, vi har vart i Haninge centrum, och köpte milkshake på donken och gick till Rudan där vi såg bland annat Cornelia, men vi bara satt i gungan jättelänge, tiden bara rann, haha!
Iaf, en kvinna /mamma (alltså en främling) tog kort på oss i gungan, haha! Typ YEY! ^^
Men sen på kvällen gick vi till Emelie, men på vägen stannade vi till på en lekplats och gungade. Haha..

Men nu är jag så trött, jag svimmar snart, så jag lägger mej nu.. Jag ska ändå gå upp vid åtta imorrn, mandis och jagska te centrum/stan.

Uppdatering: På kvällen var vi i gropen, var ni? ^^

C ya later, alligator! ^^


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: johanna

Hej fin blogg :)

2009-08-20 @ 14:07:28
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: nina kartal

älskar headern! jasper e riktigt snygg där ;)

2009-08-20 @ 15:00:03
URL: http://ninakartal.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0