Ett blogginlägg... Om att blogga!

Hej!
Jo, jag har tänkt på en sak.. De flesta bloggar för att de vill bli stora, få många kommentarer osv. osv..
Men, det vill inte jag, har jag nyss kommit på. Jag vill ge alla läsare en bra läsning, nåt som kan stänga av alla tankar om andra personer och bara läsa allt nytt som måste sjunka in.
Jag vill inte bli en storbloggare, för det verkar vara så jobbigt, med alla spammningar (stavning?) och alla weirda mejl som dyker upp, busringningar osv.
Pengarna verkar vara ett plus, men det är nog det enda.
Sen bryr jag ig inte om opersonliga kommentarer, om det är någon som läser och tycker det är bra, så är jag nöjd. Så alla som bloggar; Tänk efrer vad du vill! ;)

Nu ska jag äta frulle, så tänk på! ^^


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Fredrik Frisören

trevlig blogg =) Har även en frågestund på min blogg.. har du nån fråga ang hår eller vad som helst, skicka iväg en fråga =)

2009-08-15 @ 12:34:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Howie

En tjej som spelar piano, 5år och är blind. Kolla på videon på min blogg.

2009-08-15 @ 12:57:25
URL: http://howiehamster.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0