Oh no!

Just nu hatar jag Sverige. Hata kanske är ett starkt ord, men det låter bättre än: jag gillar inte Sverige, det låter för svagt.  Här är mina åsikter;

  • Vi har inget intressant språk! Jag typ tänker på engelska, läser på engelska, kan formulera mig bättre på Engelska, men när jag ska snacka med en engelsman i London får jag hjärnsläpp!
    Allt på grund av denna irriterande och oförglömliga svenska!
  • Kläderna!
    Tänk på alla klädmärken du kan komma på! Gucci, D&G, Versace, Puma, Nike.. Ingen är svensk! Jovisst, ETT klädmärke är väl poppis av EN person -Justin Timberlake- men jag kan inte ens namnet! Googla kan man inte heller..
  • Shopping!
    Här är svaret varför (mest) tanter handlar på H&M och andra halavn av Sverige handlar på gina: H&M är svenskt. gina är... franskt? Eh, wtf jag vet inte.. Inte svenskt i alla fall.
  • Japan gillar vår arkitektur (stavning?) på hus! :)
  • ABBA yey! ^^
  • Alla bra bloggar! På svenska!
  • Köttbullar! 100 % svenskt!
Jag tror nog jag stannar i Sverige ett tag till!
Chaow for now!


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: nina kartal

hahah precis, håller med om det du säger ;)

snygg header förresten!

2009-08-17 @ 13:38:57
URL: http://ninakartal.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0