Nu blir det andra bullar! ^^

jag har upptäckt hemligheter... Om storbloggarna ^^ Och nej, det är inte skvaller :P

Jo, alla har ljusa färger på bloggarna= foki rosa, paow vit osv. och alla lägger upp nytagna bilder på sig själva och sin omgivning ^.~
Så, jag tänkte att alla ska få se lite nyplåtat! Eftersom ingen orkar hjälpa mej me designen XP

Så:
Från  och med nu ska jag lägga upp bilder regelbundet! Remind me! :P

Här kommer en ganska stor samling bilder på Åhus (>_<) idag och igår :)



Fiske på Gålö med Emeluu ^^



Sitter och sjunger "seven nation army" med white stripes XD



Yup, jag var tvungen... XP



Jag tycker att det är hyfsat intressant när Foki lägger ut bilder på maten... Jag försökte men det gick... sådär... >.<

(fika på österlen choklad i Skåne)



Kolla röda texten... Haha kul skrivfel ^^



Take me now or leave me forever... In case you have to stand this.



Hyfsad bild på huset ;P



Ingen aning om vilka de är på bilden men det blev väl nice ^^


Nu är vi hos Marre^^ (jag vet de e USEL bildkvalité, tagen med Nokia Express music, som annars funkar ok ^.~ )



Niice (a) havrebollar (recept kmr sen :) , juice och gossip girl :P



Hah, Tove och Ana idag uppe i trädet på Toves gård idag >_< :)



Me, myself and I! XD XD



Gollum! Gollum! *my precious...* ??



HAHAHA, Toves mammas ugnspannkaka direkt från ugnen... XD


Just det, jag har fått en ny inredning i rummet! WIHO!! ^^
Nedanför: tre bilder med beskrivning ^^ XP



Förändring:

Golvet:
den stora, vita mattan med grönt skit på är bytt till två djuplila små runda små gulliga saker som pryder inresningen! :D

Sängen:
Rödblommigt överkast med mörkgröna löv= BORT! ^^ Nu har jag ett gråsilvrigt metalliskt skimrande randigt överkast som matchar resten av rummet :)

Kuddar:
Röda hjärtan, rött fyrkantigt och pandakudde har ersatts med intensivt skimrande ljusblå, skimrande lila som matchar mattorna, svart som tonar ner intensiviteten och liten broderad guld kudde! :)

Affischer:
Delfinen från Kolmården is long gone och istället hänger en början till en samling med affischer! Green day, twilight och twilight är början XP



Förändring:

Gardinen:
Den vita blommiga shitten är borta och istället hänger där svarta, genomskinliga tyghängen! Love it! ^^

Lampan:
Lampa som matchar med gardinen...tygsak... nej...! Lila och plast med gorgeous-in-the-dark effekt ska det vara!

Krukor:
Massa grönt och vitt med löv och konstiga moment och ljusa färger ...osv osv... n-i-x, EN med lila! ;)



Förändring:

Spegeln! Förut var det en klädhängare som liknade en hund :S :S "/






Sitter just nu och äter glass, messar, kollar runt på datorn (gissa vems blogg det är jag kollar på, den som vinner får en länkning! ^^)  och kollar på teve samtidigt! XP

Nu ska jag äntligen kolla på "Benjamin buttons otroliga liv"! :) :)

BYYE! :)


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0