Uppvaknande...

KommentarTid 
:D om Tove kanske slaggar här! Wihoo! ^^:
du skriver att det är onödigt me korta inlägg, GÖR DET INTE SJÄLV DÅ :O
10 Augusti, 20:46 

Jappjapp, men jag har inte tid...Men, jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt... Hmm...

Okej, jag skriver om var jag är och vad jag gör och mina åsikter? ^^
Jag är just nu på Torö och pappa har precis installerat internet. Jag  och Maja har plockat svamp (även om det var riktigt torra stackare...) vi fick inte så mycket, så vi bestämde oss tydligen för att nästan gå vilse... Haha...

Men här kommer mina åsikter om;

Storbloggare

De är okej, så länge de inte är för självupptagna och diviga. Foki tycker jag är ett bra exempel på en bra och självstänig bloggare.

Elaka kommentarer

Totalt onödigt!
Om det är någon stor blogg som man vet är väldigt jobbig och att det står elaka saker om alla, ska man inte gå in där själv! Då får bloggägaren en hel massa extra pengar...!

Datorhackare

Det är för sorgligt med folk som ionte har något bättre för sig än att förstöra andras liv bara för att de är bra på det...

Det var det!
Fler åsikter kommer ikväll! ^^

Byye! :)

 

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0