Flames to dust, lovers to friends...?

Först var Twilight värsta "the IT"! Om man hade läst böckerna/ sett filmen kunde man skaffa nya kontakter, knyta alla möjliga vänskapsband osv, osv.. Hela världen hade ett gemensamt intresse! Och de som inte gillade det, gillade det sen! (Yup, jag har sett det med egna ögon! ) De enda som möjligen inte gillade Twilight var väl killarna, som fick problem med att ragga tjejer, som var innte och läste om deras älskade Edward.. Hihi! ♥

Men nu? Den heta glöden med skriptet Twilight är har svalnat! Ingen som har märkt att en av världens mest älskade bokserie har sjunkit ner? Att Edward & co inte är lika poppis? Var Twilight bara ett "one night stand" ?
Jag kanske har fel, men det är min uppfattning!

Imorrn börjar skolan, och jag är redan trött, så nu ska jag göra i ordning mej;
Chaow for nooow!

XOXO // JasperLover

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0