Woooops! O.o

Jaa.. Vissa undrar säkert varför jag skrev så konstigt i inlägget under? Svar: jag skulle egentligen inte publicerat det där.. Det var en reflex, som att nysa. Svårt att undvika, alltså.

Men, jaja, nu MÅSTE jag skärpa mig! :/ Från och med nu ska jag alltså lägga in bilderna samma dag som jag tog dem.
Det betyder att jag hämtar min överföringskabel nu.
Nejmen, det blir tråkigt. Jag fotar imorrn, och lägger in då, annars blir det väl tråkigt att se bilder från flera dagar sen.. ^^

Då babblar jag istället.
Om.. style. Måste man ha en speciell stil för att bli stor i bloggvärlden? Måste man ha platinablont hår, rosa mjukisdräkter och halva läppstifts "tuben" på läpparna? Bara för att tjäna 3000 kronor/ månad?
Eller, ja, Foki är ju ett undantag. ETT undantag.

Hmm.. Bastalababbla (slutpratat)

// JASPERLOVER

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0