En heeelt random kväll...

Jag är så sjukt irriterad!
Jag var på golfbanan med min träningsgrupp. Och dem som gick framför oss var så jäävla sega!!! Dom provsvingade typ fem gånger slog en halvmeter och sen fortsatte att slå så hela hålet! Till slut så gick vi av banan och gick en genväg till kiosken, halvvägs så mötte vi två bilar och i dem så körde några av tjejernas (som jag spelade med) pappor och jag fick skjuts med en av dom och sen så bytte jag nummer med ett nyupptäckt tweak! (yey =) Det spöregnade när vi spelade så alla wohooade när vi såg bilarna! Men sen fick jag äntligen åka hem! *puuh*

Bild på Alexander Norén som är proffs och kommer från Haninge GK!


Det var allt från mej! (:

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0