Cell phone test!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
 mat om tio minuter hälsa pappa

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
kan du fråga om Maja äter tomatsoppa?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ja visste väll de xD <3

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
haha, okej ;D

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
nee, alla målade ;D <333

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Kunde du göra nått imorron? Puuuss

7. Vad vill du höra mest av allt?
bok, shorts :) <33

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Göruu? :) <33333

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Vi tar en cykeltur te Tyresta By

10. Om du ser din älskling slå en gammal tant vad säger du då?
bra!

11. Din pappa ringer dig klockan 7 en söndag morgon,vad svarar du?
Haha

12. Din vän ber dig om flytthjälp,du svarar?
Japp jag tänkte faktiskt de xD <333

13. Vad säger du till ditt ex som ber dig komma tebax?
Hej igen (:

14. Med vilka ord gjorde du slut?
 Har du ätit lunch? (:

15. Vad blev reaktionen?
Aa :)

16. Chefen frågar varför du är försenad till jobbet,ditt svar är?
Haha okej men jag är lite seg :P Jag har inte bytt om! xD

17. Vad är det mest romantiska du hört?
Hello? Har du somnat om? xD

18. Vad svarade du?
ja :) Men vilken tid?

19. Hur svarar du i telefon?
Åt rätt håll?

20. Du får en otrolig kramp, vad skriker du?
Jag sitter fast i en kö!!!! >.<

21. Ditt livs kärlek friar,hur svarar du?
Nej, de e coolt! ;O


Som svar på alla ännu ofrågade frågor, JA, jag har tråkigt! XD 


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0