Ett riktigt...

Hejsan alla glada (eller inte) läsare!
Nu ska jag för en gångs skull lägga in ett "vanligt" blogginlägg! Haha x)
Men nu sitter jag Mandis i vardagsrummet och.. bloggar x) Igår kom jag på att min framtsida till bloggen ser rätt boring ut (ta inte illa upp tove, men den har jag haft för länge)
Så om ngn har lust, kan och har photoshop får gärna fixa en ny header till mej! ♥
Ta den här bilden nedanför och skriv in något passande som... Eh, jag vet inte men något bra! (kan tove fixa det, kanske? (a)

Eller denna:



Eller den... x)


SÅ!
Haha, amanda messar med någon konstig snubbe (vet alltså inte vem) och jag... haha gissa! xD
Men nu ska vi göra något kul har jag bestämt så byye alla grodor!


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0