Ice Age 3 recension!

Idag har jag varit på Ice Age 3 i Sickla! (:
Om filmupplevelsen;
Barn i 5- 9 årsåldern var där, ( = att så fort kiss o bajs dök upp så skrattade nästan alla.) och sen så var det en kille som skrattade jättehögt så de va typ bara han som garva (haha xD)

Om själva filmen;
Scrat har hittat en nöt- konkurrent, han den där mammuten och Ellie ska få en baby och Sid hittar ägg som han ska uppfostra... Japp, det låter nog rätt rörigt men den var faktiskt helt okej, till skillnad från en del andra "sista- filmer" :)

            
 En ny karaktär! (den med bär)                 Ellie och kiwi! (:

Just nu kollar jag på tv och ska nog snart sommarjobba lite till...


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Rebecka

jag gillar ice age filmerna :)

absolut, jag är lite stressad just nu men jag ska kolla upp gällande kläder och så som du frågade om :) jättekul att hjälpa till och få tipsa.

men jag hör av mig inom några dagar gällande det .)

vad händer idag?



var gärna med i tävlingen om ett jättefint armband på min blogg :)

2009-07-10 @ 12:26:31
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: haha, jag var inne på Fokis blogg och kolade runt lite och så hittade jag din! :D

2009-07-10 @ 19:04:03
URL: http://noescape.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0