Shop ´til you drop!

YEY!
Inatt sov jag hos Emelie, och vi kollade på "vi hade i alla fall tur med vädret- igen" medans vi drack te och flummade... Hehe... ^^
Men i alla fall, vi var tvungna (stavning?) att gå upp vid 9, för mamma sa att vi skulle till stan sen! Couldn't agreed more! x]

Väl i stan sen så köpte vi en massa grejer te mitt rum, (jag renoverar lite, bara byter ut alla barnsliga saker mot lite mer parfymer, böcker och sådant ^^) och vi hittade;

* Tre kuddar, en ljusblå skimrande, en svart och en glimmande lila- rosa.
* Ett silvergrått överkast
* Tre par jeans, ett par shorts, ett par mörkblåa och ett par som mamma bara valde typ helt random och betalade för XD

Jahopp, det var det. Imorrn ska jag och Emelie på Harry Potter och Halvblodsprinsen premiären! WOHOO! ^^

Nu ska jag bara göra ingenting! ^^


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: OLESSIA

lovely blogg :D

2009-07-14 @ 20:15:42
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0