What the f**ck...

Seriöst, jag har ingenting att skriva om!
Bara om igår.... Så då blir det väl en update från igår!
Jo, igår så frågade Marre mej om jag ville hänga på Äventyrsminigolf... Haha, of course! Så jag drog till henne vid 1- halv 2 och sen satt vi 4 i baksätet... Haha, men sen kom vi fram och  då körde vi! YEY! Jag, Marre och hennes mamma var på ett lag, och Eve (hennes storasyster), hennes pojkvän Kevin och marres pappa var på det andra...
Jag kom tvåa! Woah! Eve kom etta.. Sen körde vi fotbollsminigolf! Det var asdyrt, men vi körde i alla fall... 95 kronor per person för nio hål...! Så vi körde hålen flera gånger! Haha, yup, vi är smarta!

Det var min gårdag... Jag vet inte vad jag ska göra idag... Hmm, jag ska nog hoppa in i duschen först x)


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Twilight-Fans svarar

sv: det var på rigoletto:)

2009-07-11 @ 17:28:09
URL: http://twilightfans.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Jag väljer nog Foki, Kenza, Kissie, Amir m.m.! haha ;D

2009-07-11 @ 20:28:18
URL: http://noescape.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0