Har inte bloggat på länge... Sry, vet ^.^

Här finns det en modeuppvisning som inspirerar mig.
Jag brukar inte vara så intresserad av mode, men detta var speciellt ^^

Tycks?
Konstigt men intressant! Om ni googlar på Betsey Johnson så får ni höra en fantastisk historia! Hon är helt otrolig! ^.^

Byye!

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Rebecka

betsey gör rätt fina kläder :)

2009-07-01 @ 03:18:48
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: Rebecka

"den lilla svarta" är en klänning :) alltså det var Coco chanel och hennes design som införde begreppet som kallas "den lilla svarta". och det är då när man har en liten svart klänning på sig, vilken som, så brukar man säga "den lilla svarta"

- alltså ett begrepp hon införde, istället för att säga "min svarta klänning"

:)

hon designade också många svarta klänningar & har blivit enormt känd för det. fanns inte så många svarta korta klänningar innan. det var mer långklänningar. och därför kan man säga att trenden med korta svarta klänningar skapades av Coco. :)



Och nej Midnight sun finns inte ute i butik, men på nätet kan man läsa de 12 kapitel (eller vad det är) som är färdiga. Den är ur Edwards perspektiv & den är fantastisk :)

2009-07-01 @ 14:13:20
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: Rebecka

kap 3 av behind the beauty finns publicerat på min blogg nu :)

2009-07-01 @ 22:29:34
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0