♥ INTERNEEEEEEEEEEEET! ♥

Hej!
Jag har precis kommit hem från Gotland, och har ÄNTLIGEN mitt underbara internet! >.<
Och, tack för alla fina kommentarer, det betyder jättemycket för mig när ni kommenterar så mycket och fint! ♥
Här kommer en massa bilder från Gotland! :D


Haha, jag som smsar, som jag som vanligt fördröjer tiden med, här i botaniska trädgården! ^^


Ngn slags parad (!?) på gatan utanför frissan >.<


Syrran och jag drejar, i djup koncentration XD


Utanför en superliten brandstation! Söt! ♥


Jag och Majjsan med våra gigantiska glassar! Haha >.<


Haha, var bara tvungen! Mina nya jeanstights som jag bor i just nu, med mina wnb converse, haha X)


Haha,  rockbands modell på 80- talet? XD


(Detta hör inte till Gotland! ;) Jag med skolavslutningskläderna. Konstig vind under klänningen... >.<


Jag som klättrar i rauker! :)


Haha, man måste ju bjuda lite på sig själv också! XP


Jag undrar varför de alltid är jag som lyckas... Och här var jag INTE beredd :S


Solnedgång... (:

Det var allt!
SEn har jag en sak till o säga:
Tove, Marre, Tilde, Jozze, Jajja, Alex, Katja, Erika, Erica, Ebba, Johanna, Ebba, EMelie, AManda, Elin, MAlin och alla andra som jag har glömt, I MISS YOU ALL! :'(

Ps. R.I.P Michael Jackson, King of Pop ! Hope death will bring you to a better place! :'(


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Twilight-Fans svarar

sV: Nessie sov i Esmes & Carlisles hus , där alla i Cullen familjen bodde, men i Cold Fire har dom fixat eget hus, alltså Bella , Edward & Nessie.

/Jasmine

2009-06-28 @ 13:54:21
URL: http://twilightfans.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åh vad roligt med gotland :) hade du kul? :)

2009-06-29 @ 16:35:05
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0