Ok nu

Buuu - Sur

Jag är SUUR!
Det beror på  fyra orsaker:

1. Pappa dampade
två ggr igår, och ryckte ifrån mig min data!

2. Mamma drog med mig till golfbanan, och jag fick gå upp åtta! Plus att mamma dampade påväg till golfbanan, och tänkte slänga ut mig ur bilen pga att jag tjafsade emot min tidiga morgon! reason one; jag är förkyld! Reason two; jag har precis slutat skolan och vill sova länge!! Reason three; Vi har varit hos våra kusiner hela helgen och gjort massa saker

3.  
JAG SKA ÅKA TE GOLFBANAN HEELA TVÅ DAGAR TILL!!!!!!!!!!!

4. Pappa ringde just och skällde på mig för att jag är så trött och grinig, HAN HAR INTE ENS TRÄFFAT MIG PÅ HELA DAGEN!!!! Och jag har gått upp ASTIDIGT!! >.<

// EN ARG JASPERLOVER!!!!!!! >.<

Allt är bra nu, sry om ni blev oroliga. ;)

//en bättre JasperLover


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Ana

Tråkigt för dig! Mitt problem är då min lille brorsa-.- Kram

2009-06-15 @ 19:17:35
Postat av: elin

sv; aha okej ? men det gör inget

2009-06-16 @ 16:53:25
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0