Rauker och glass! ♥

Nu ska jag dra till Gotland och ha kul! ♥
Just nu sitter jag i mormor och morfars vardagsrum... På Torö! ;)
Vi (eller ja borde säga alla uto jag och morfar) va me och dansade vid midsommarstången! Haha X)
Men jag var verkligen inte sugen!
Eftersom jag glömde min överföringskabel så blev det inga bilder idag hlr! "/

Men nu mst jag uppgradera mig så mkt på internet som möjligt! Om Tove har tid kan hon gärna gästblogga lite!

C ya at saturday!


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: TwilightFans svarar

tack!



menade du ""Det ser bäst ut för din del om du följer med oss", sa Alice och blinkade med ena ögat åt mig." ?



Jo det var ju så att Renesmee inte ville att David skulle ut i striden han med, men det ville ju han själv. Och eftersom Alice såg hur gärna Renesmee inte ville att han skulle sticka han med så utnyttjade hon faktumet att hon kunde se in i fram tiden och sa drf "det är bäst för dig David osv", och då kunde han ju inte sticka eftersom han trodde att Alice sett ngt som skulle hända honom. Men såklart hittade hon på det för Renesmees skull, haha hoppas du fattar :) //Jasmine

2009-06-19 @ 18:09:51
URL: http://twilightfans.blogg.se/
Postat av: TwilightFans svarar

vet inte om allt kom med där! isf skriver jag det igen.



'tack!



menade du ""Det ser bäst ut för din del om du följer med oss", sa Alice och blinkade med ena ögat åt mig." ?



Jo det var ju så att Renesmee inte ville att David skulle ut i striden han med, men det ville ju han själv. Och eftersom Alice såg hur gärna Renesmee inte ville att han skulle sticka han med så utnyttjade hon faktumet att hon kunde se in i framtiden och sa drf "det är bäst för dig David osv", och då kunde han ju inte sticka eftersom han trodde att Alice sett ngt som skulle hända honom så han kunde ju inte sticka då^^. Men självklart hittade bara Alice på det för Renesmees skull ;)

Hoppas du fattade :) Kram! //Jasmine

2009-06-19 @ 18:12:18
URL: http://twilightfans.blogg.se/
Postat av: Rebecka

woooow,cool jasper bild :D allt bra?

2009-06-21 @ 23:33:53
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Postat av: Ana

Jag åker på fredag vid 2-3 tiden på morgonen^^ Jag vill "rekomendera" en blogg. Hon som skriver är släkting (långt) till mig och bor någonstans i stockholm X): www.zaklinasmodeblogg.blogg.se Jag kommer att sakna er, twilightfreaks!X) Men jag har ändå vänner där X) Så ha en trevlig sommarlov!^^ Kram

2009-06-24 @ 16:13:14
Postat av: Carin

Förlåt för en opersonlig kommentar men.. Vettu vad jag tycker du skall göra? Rösta på min blogg, så jag blir månades blogg! Länk finns på min sida. Välkommen att spana in min personliga blogg <3

2009-06-28 @ 02:05:39
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

gott med glass! :)

jotack det är bara bra. jasper är sjukt snygg på headern!

2009-06-28 @ 12:59:45
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0