bada... tror jag...

Hej!

Jag har precis vart hos Jajja och Marre va oxå där. Vi badade i hennes iskalla pool och hoppade studsmatta! ;)

Fast jag "badade", jag fuskade lite! Hihi! Jag badade bara benen, men de va iskallt! De va 19 grader!! :O :O!!!
Jag tkr att de ska va minst 24 grader ´C!!

Nu har jag precis ätit ett par pannkisar me sylt o grädde! :P
Mamma och pappa kollar på family guy. Idag fick skolsyster ta bort två fästingar från mejj. först hittade jag en bakom vänstra axeln och då gick vi till skolsyster ta bort den, hon ba "de va en liten rackare de" ja ba mm....
Sen kände ja att de va ngt som kliade på ankeln. O då fick ja gå tebax..... Man ba ´yippie...´

Jag fixar bilder imorrn när jag orkar o har tid (vi slutar 12:15!!) YEEEEEEEEEY! ;D
Bäst, bästare, MINA VÄNNER!! (ska skriva upp alla dessa sötisar imorrn ;)


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0