:(

Idag var det trååååkigt i skolan!! Först hade jag Ma kp och sen skulle jag på mattjänst. Och GISSA vem som var där! Som skulle ha mattjänst tsm me mig?? OZZY! (Y)!! :S
Sen hade jag mattjänst från 10:15 till 13:00! asjobbigt! Men sen fick både jag och han svart pist. Sen fick vi var sin havreboll och Smakis.
Nu har jag kommit hem från pianot och en fest hos Eigil ;(. Det finns inget "kul" alls i det! Så min syrra och jag och hoppade smatta hos oss (han bor brevid oss) och sen duschade jag och så. Just nu så sitter jag och äter på geléhallon och bulle... Moahaha!
Vi (pappa och jag) diskuterar golf, och bhur proffsen gör. dom gör tydligen så här; dom tänker "nu ska jag sätta 100 puttar en meter från hålet". Och sedan gör dom det ända tills dom suttit 100 puttar. Dom står hela dan vid samma hål med samma boll och klubba och håller på så... jag fattar INTE hur dom orkar.

Men nu mst jag gå och lägga mejj, annars är jag en zombie imorrn oxå.... Då får jag ha Sv kp och möta djävulen Hasse! Men jag har bestämt en grej, varje gång  jag ska gå (innan jag skriver JasperLover) så skriver jag ful, fulare, Hasse... För de e böjelsen till adjektivet ful! Så de så!!
Ful, fulare, Hasse!

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Ana

Vad är det för fel med att jobba tillsammans med Ozzy? Det ser också ut att han inte riktigt hänger med när vi skulle planera Jag2 kursen... Kram

2009-05-14 @ 16:44:19

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0