Golf och Victor [someway, somehow Ozzy came in]

hallojjj.
Igår, sent fick jag ett sms från Ozzy (?). Han ba; vem e du? Jag ba; Haha de e Klara. Han ba; ahaa...
Sen snackade vi om dansuppvisningen och så.. Haha, när jag fick de första smset från honom ja ba; :O WHAT? för han hade inte svarat på mina andra sms... x]

Idag har jag gjort hela Matte steg 9, och spanska steg 7b. Jag är faktiskt riktigt stolt över myself ;).
I början jag ba; kan INTE koncentrera mig. Men sen, så funkade de faktiskt... Somehow...

Sen har jag vart me Johanna hela dan, för jag var klar me matten och så. Jag ba; yes! ngn e ledig! :D Hehe...Sen hoppade vi smatta ända tills de spöregna, och sedan gick vi ut igen x}
När Maja kom hem från skolan bakade vi chokladbollar och hoppade smatta, kollade på inspelningsversionen av dansuppvisningen, och sedan åt vi typ middag och sen åkte Maja till sin golf. Då hoppade jag och Johanna en stund till, och surfade på nätet. Vi bloggade på hennes blogg (http://www.fjadavalln.blogg.se/ ) och sen åkte vi till vår golf.

På golfen var allt som vanligt. Vi skämtade med Victor, vi duffade och toppade och faktiskt träffade bollen. Jag är faktiskt stolt över att de gick så bra. Men, de e så typiskt...! Man skulle träffa en hink när vi pitchade (att bollen flyger högt och nästan inte rullar, inspel till green) och när man ska träffa så träffar man såklart inte, men när vi skulle slå fulla slag, så kommer den snett och lågt, och funkar det. Man ba; ååh!


Men, nu ska jag typ gå och lägga mig, så att jag orkar gå i skolan imorrn ;).
Godnatt! :P

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Johanna

Johanna är jag:P inte illa ment men din mun gick i ett på golf träningen och det var kul att två andra också började babbla med dig. Började skratta lite ibland:P Det blev så för mig med korgen, fast tillslut kom jag nära 50:skylten. Kom typ fem meter från korgen:P

2009-05-05 @ 16:54:35
URL: http://fjadavalln.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0