Yeeeeey! ;D


hejhej! Jag hittade en MASSA bilder på heta Rob Pattz! och jag tänker INTE säga vilken hemsida ;C! MEn jag bjuder på de roligaste och bästa! ;)

(modell robx) 
   haha det var inte ens en fjärdedel... men jag vill ha mest sj... haha! :P

Idag är majas la kompis Emmelie och hennes familj på middag :| (zzzzz...zzzz) men jag är fett glad iaf! Emelie är oxå här! min kompis, asså! YEEY! Dagens räddnind :D!
Men idag har jag haft genrep till dansföreställningen imorrn! jag var ASNERVÖS för en ni min klass går oxå där! Han var grym! Men när alla klappade fick jag värsta energikicken! Seriöst!! Och när jag var en av tre på scenen var jag lixom helt asglad (jag skulle egentligen ha varit hotfull) men det gick trots allt bra! :D jag är stolt xD haha x)

men nu ska vi typ se på twilight (min kompis första ggn, min sjunde gång X) Herrå! :D


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Ana

Du menar Ozzy? Lycka till! Kram

2009-05-04 @ 13:13:37

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0