Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Som sagt, I went to Grönan!
Jag åkte; Kvasten, Vilda Musen, Flygande Mattan, lilla fritt fall (hahaha XP), Jetline (första gången, jag vet ja e en fegis), Lustiga Huset, Blå Tåget och sen gick jag SPÖKHUSET...
Det var de LÄBBIGASTE jag NÅNSIN gjort i HELA MITT LIV!!! Jag gick in där, och man kollade sig runt hela tiden! Man ba; ere ngn där? Lr där?? Vi (min kompis och ngr som vi int lände men gick tsm me och typ höll i iaf...!) Och sen vare en gubbe som (jag tror de va en robot) skakade galler! Och de va   ÄCKLIGT!! Och sen kom vi in i ett rum med en trappa. De va helt lugnt och mörkt och man kände stämningen hänga i luften! Och helt plötsligt kommer det ngt vitt!!!! Och den går långsamt nerför trappan och när den kmr närmre ser man att de e en MUMIE! Jag hann inte tänka utan bara tryckte mig mot väggen tsm me de andra!! Och den ba kom närmre och närmre!! Till slut vände den ryggen mot oss och alla ba kutade iväg bakom hans rygg! Väl uppe från trappan fanns de en ny gång. Och sen ser man att mumien har följt efter oss och alla ba kubbade iväg allt va dom hade!!!!!!! Och sen när vi kmt in där va de en gång och asså de va ba mer galler och sånt... Sen såg vi ljuset till utgången!! Alla ba YEEEEEEES!! Men sen såg vi att de ba va en dörr och att de fanns mer dörrar att gå in i! Och då gick vi in i nästa dörr. Så fort vi hade gått in såg man ba  att de va en gång fram och sen trappa till vänster. Och sen helt plötsligt ser man ngn springa nerför den lilla trappan och följa efter oss. ALLA springer bort tillbaka till dörren, alla utom just precis JAG!!  Och spöket följer efter mig och blockerar vägen ut! Han stirrar mig i ögonen och jag backar tills jag står tryckt mot väggen och jag är säker på att jag lät oxå! Han tar handen och håller den framför mig som om han tänker strypa mig och han stirrar fortfarande och sen reser han andra handen som om han tänker klippa till mig!!! Jag vet ju att dom inte får göra de, men jag springer ut genom dörren och jag springer så fort att jag inte hinner tänka! Jag kutar ut genom nödutgången och går och köper godis me darrande ben. Emelie är fortfarande där inne, men efter en stund kubbar hon oxå ut genom nödutgången! :O XP

När jag var där mötte jag oxå Ebba från golfen, mina småkusiner och Tilde! (L)
Här e ngr bilder från grönan! ;)
 haha XP

Emelie (smygfoto moahahahahaaa! )

kön till spökhuset

Jag o Emelie i folkvimlet! Påväg till Jetline! XP

Man ser lite av den nya berg och dalbanan Insane!! ;D



Jag och Emelie i skratthuset! ;) XP

Nu mst ja gå!
Ful, fulare, Hasse! ;P


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Ana

XD Vad roligt! Men jag hade tänkt att gå in i spökhuset efter skolavslutningen men nu har du berättat allt! Aja, gör inget! P.s. Vilka roliga bilder!

2009-05-22 @ 17:10:21
Postat av: josefin <3

Haha...Klara du ser fan fet ut på dom blesta bilderna i skratt huset :D

köna bilder!

2009-05-29 @ 17:28:35
URL: http://pussameej.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0