Kommentera! (:

Detta inlägg börjar typ tråkigt :C
Det blir typ så mkt roligare att blogga när man typ vet att vissa läser! Så snälla, KMNT! Jag skriver typ mina inlägg om ni kmnt! Så, har ni typ inte kmnt nästa gång jag loggar in, så blir det typ inget mer :(

Nu kmr det typ"vanliga" inlägget!
Idag har jag typ jobbat svenska och spanska och typ lite matte ;P. Efter skolan typ nu så är jag typ med Amanda :). Vi sitter typ i soffan- vid datan och teven- som vanligt. Vi ska typ snart gå ut och hoppa studsmatta. Sen ska vi typ gå på spinning. Vi har typ just ätit mellis, och nu... ska vi typ gå.... ut, asså typ.
Sen har jag typ en ny grej. Om  ni typ listar ut vad som typ är annorlunda med typ det här inlägget, så kan ni typ få en grej av mig... OM jag typ känner er, asså. Det är typ drf jag vill att ni ska kmnt... Men nu går typ dom andra så typ; Choo, brää dååå! ;)

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0