Löööööördag! :D

jaa, nu är de lördag igen då!
Jag sj sitter vid farmor och farfars dator för jag och min syrra ska sova över här. Vi har precis köpt lördagsgodis (jag köpte en "klara special" dvs med en massa kola och choklad med en enstaka syrlig godis i ;) och Maja sitter i ett äppelträd och skriver/ ritar medans hon äter sitt godis x).
Jag vill äta mitt godis ikväll och tydligen kolla på eurovision songcontest... :|
Idag har vi varit ute vid Dalarö och smådalarö. (fråga inte vad det är för skillnad) Vi köpte blommor och mjukglass :P. Jag ville såklart ha den stora varianten med våffla och Majsingen ville ha med bägare. Typiskt henne att ha choklad topping... Förresten, tack Ana för alla dina kmnt! :D
Det är pga såna som du som får bloggar att gå runt! :D Thaaanks! :P
Just nu sitter jag och kollar på Towwis blogg och fokis såklart :P Jag har Secondhand Serenads fix you på, och den sätter väl sig på hjärnan...

Nu ska jag sticka :P
Ful, fulare, Hasse!

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: josefin <3

Hejsan Klara

Det ser ut som att du har haft en bra dag :P

Kolla min blogg jaghar lagt in ett roligt innläg

det heter Johanna...

2009-05-16 @ 21:58:48
URL: http://pussameej.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0