Märks de?? :O

HEEEEEEJ!
Jag har saknat dig sååååå mkt, bloggen! :D
Ne, eabask!! XD Jag har bara sååå tråkigt! :|
Tove stack precis, och nu ska jag nog gå strax and play the piano. Jag ska spela "Håll om mig" med Nanna Grönvall. Hmm, undra vad de blir denna gång... Jag hoppas på att de blir ngt kul, annars är de ju lixom tråkigt att spela, typ, ngn skum låt typ "regnbågsdans" lr liknande.. *Ingen aning om de finns, men jag skulle inte bli förvånad om de finns. Finns det "åka rullskridskor", "Ungen min", "Giraffens visa" och liknande, så finns de nog regnbågs dans lr regndans, exempelvis.

Men, nu har jag lärt mig att styla bloggar (på mitt egna sätt, de vill säga att ni inte ska bli förvånade om ni läser och upptäcker ngt HELT nytt. Men om TOVE läser detta, snääälla, kaaaaaaaaan inte du fixa en likadan header , men att den typ är röd, orange lr me flammor?? ^_^

Jag är såå stolt... När jag har redovisat steg 9 i Matte, är jag klar med terminsmålen! Yippieee!
Då slipper jag göra matte resten av terminen!

Men nu ska jag gå. Bye!

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Anonym

Haha aa det kan jag nog, men jag hinner inte göra det ikväll. ;)



Jaså, så du skriver inte när du har redovisat ett steg? ;O ^^

2009-05-06 @ 20:42:31
Postat av: Towwis

Haha, aa det kan jag, men jag hinner inte det ikväll. ;)



2009-05-06 @ 20:43:51
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina kommentaren! =) & Kul att du uppskattar bloggen :)



Ha en toppen kväll :)

2009-05-07 @ 21:04:05
URL: http://foki.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0