Gubben...

Jaa, de flesta har ju sett ESC. Det var ju poängrekord- 375 poäng! ;)
Norge LEKTE med de andra bidragen. Utklassning kan man kalla de... Men, var dom verkligen bra?? Vad tkr ni??
Jag tkr att Island skulle ha vunnit! (kolla senaste inläggeht) =)

Jag har precis varit på golfträning. Jag fick åka dit en timme tidigare ( pappa är på golftävling, så mamma fick skjutsa Maja ,som har en timme före mig, och då fick jag följa med)voch då puttade mamma och jag ochsen gick vi till restaurangen och köpte glass. När jag skulle betala för min glass så vare en gubbe med vitt hår och han var rätt kort och tjock. Han var före mig i kön, och han kollade väldigt på mig. Ja tänkte; WTF!! Vad vill han egentligen?!
Och då började han snacka:
- It still raining outside, doesn´t it, huh? Och jag ba;
- Ehh.... Yeah. Medans jag tänkte; Hur länge har HAN vart här egenligen?! Det hade ju regnat aslänge! :O

Men nu mst jag sova för att få bort det onda i halsen......
Idiot, aphjärna, Hasse!

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: elin

hih, okeej tack för tipset :) KRAM

2009-05-19 @ 17:15:46
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: elin

sv; oki, tack ;) desamma KRAM

2009-05-20 @ 07:36:43
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: Ana

Är det en ny Hasse eller? Haha XD! Jo, jag tycker att Norge var bra! Kram

2009-05-20 @ 22:16:25

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0