Oops...! :$

Idag har jag varit hemma hos Jojjo. Vi typ va i hennes garderob (?) och inne på datan.
När jag skulle gå till busshållsplatsen (efter ngr instruktioner och en karta ^^) så gick och gick och gick jag. Näre jag kmt till en busshållsplats"pinne" där det stod; 824 Tyresö Centrum så började jag fatta att jag gick åt fel håll... :s.
Så jag gick åt andra hållet. Det tog dubbelt så lång tid till rätt busshållsplats, eftersom jag fick gå tbx oxå... Sedan kom jag rätt, och det var bara en person på den. Jag hade ingen klocka (min mobil har dött :s) så jag låtsades ha en på armen... Han upptäckte det och kollade på mig som om jag var.... hmm, osmart. Då tog jag upp min döda mobil efter ett åh, just det, och låtsades kolla tiden där istället. Precis då kom bussen till min räddning och jag vände mig om lagom till att han skulle se att min mobil va död. (omedveten vändning) suck...

Idag har jag redovisat steg 10 i Svenska. MEN jag är sur på Hasse! Han ba; nee, jag tkr du ska ha svart pist, men det här har ingen röf tråd igenom det. Men du skriver så avancerad svenska, att om du gör dessa punkter (oxå sen skrev han upp typ 7 punkter!) så kan du få svart pist.
Jag ba; :( :s.

Men nu mst jag gå, ska fixa en massa skr. :(¨men de blir fler inlägg ikväll :D ;)

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Haha förvånar det mig att det var just du som gick fel? Lokalsinne som en guldfisk! ;)

2009-05-09 @ 09:15:32
URL: http://towwis.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0