Raggtips, någon?

Jag bloggade aldrig igår, sry för det! Men det var så att jag var hos Jajja. Tove, Marre och Jozze var oxå där. Vi hoppade studsmatta och.... hoppade studsmatta... och hoppade lite till.., ;)
På dagen så fick Towwis och Jozze värsta skrattattacken! Och jag överdriver inte när jag säger skrattattack!
Dom la sig ner i trappuppgången!! Och det var för att vi (jaa, vi, efter en stund började jag oxå garva ihjäl mejj...) garvade lite, och sen så sa alla roliga grejer så alla skrattade ännu värre... Jozzes vanliga repliker var:
- Raggtips ngn?? (sa första ggn till Linus x)
- Vill ngn stoppa handen i elkontakten?? (internt skämt)
Och då blev Towwis heeelt wnb Jozze lr ngt... Sjukt flumm, asså! :O

Just nu sitter jag och äter munk och dricker saft. Hmm....  Det tog fort vääääldigt fort...

Men nu ska jag typ åka och spela golf :(. Jag är värsta zombien så jag hoppas jag slipper. Men om jag säger att jag är för trött säger dom ba; lägg dig tidigare och ger mig jackan och så åker vi :(. Men nu verkar det som om jag slipper! :) :D!t
Väldigt roligt och annorlunda! ;) Önskar jag var ensam om att kunnna ngt speciellt... C:

Nu ska jag... Göra ngt..
Ful, fulare, Hasse!

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0