Rajtantajtan, mina vänner! :D X]

Haha, hallojjsan.
För det första, så är jag jätteglad över alla kmnt. Mysan, Ana och Tove ska ha mest tack, för ni har hjälpt mig.
Tove för att det är hon som håller för designen, Ana för att hon har kagt in 8 kmnt, och Mysan, för att det var du jag sist väntade mig att kmnt.

Idag har jag redovisat Engelska steg 11, jag SKULLE ha redovisat spanskan och matten oxå, men porten funkar inte... :}

Just nu sitter jag i mitt rum och skriver. Med Amanda. Snart ska vi på spinning... Kuul.... [nooot!!!] Man ba: mm, vi kan va, sen ba; NEEJ, förresten jag har spinning. Alla ba; :| keej... Hmm.
Amanda sitter. Amanda sitter tyst. Amanda har en rosa tröja på sig. Amanda är snäll. Amanda kan vissla. (det gör hon nu) Amanda snackar nu. Nu skrattar hon. Nu är de tyst.
Amandas mage låter... X]

Jag hoppas att ni har det bra.

Pussar från proffset (?)

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Yepp, jag är bäst! ^^ haha, nae driver bara. ;) Men nu får du ta och kolla in www.fjadavalln.blogg.se för nu har jag fixat den också! :D

Den dära Amanda verkar.... precis som oss alla andra: normal! :D



Och det var visst bara "hoppsan" att porten inte funka! ;D



Kram

2009-05-05 @ 17:07:30
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Towwis

Amanda som du skrev om i din blogg...

2009-05-05 @ 20:53:05
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Amanda

MEN HAHA KLARA, "FIN TEXT"..

2009-05-06 @ 19:29:10
Postat av: Ana

Tackar! Kram

2009-05-14 @ 16:37:57

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0