Twurds and fanpires

Jaa, hejhej! :D
Just nu har jag på upptagen status på msn. Kollar runt lite på internet, bland annat Fokis blogg. (www.foki.blogg.se) Alla inlägg är sååå bra. Jag skulle kunna vara så teknisk.
Jaja, jag vet, glöm och dröm.

Men
nu har jag en jättebra youtube video! ;) Kolla, asbra namn, asså.

Jag skulle beskriva mig som en fanpire eller twurd.

Nu ska jag nog kmnt Towwis blogg. Så hon kan fixa min header! (En likadan fast typ oreange lr röd. Helst oreange...)
PS. Jag hittade texten till Robert Pattinsons "let me sign". Han sjunger så otydligt att man tror att de e fel text.... Här är den, med ännu ett youtube klipp så att ni kan "sing along" XD. Nee, men ni kan försöka jämföra. Haha xD.




Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0