DANSUPPVISNING! Arghh! :O



  Tjenixen!
Jag är lite smånervös.... Asså jag ska ha dansuppvisning imorrn, så jag ska dansa, samtidigt som typ 500- 700 pers ska titta på mig med baloo kläder och musöron. Ena dansen (vi är FÖRST, som först- först! :O) i ena dansen [streetdance] i första föreställningen (!). Sen är de typ 7 nmr emellan och på den tiden är det meningen att jag ska byta om, sminka mig (om de behövs) och springa ner bakom scenen och göra mig redo för att dansa.
Nästa dansuppvisning så är det fyra (!!) nmr emellan, så då mst jag vara på hugget....!

Jag kanske hittar ngn bra dansbild på vår hemsida... Nix, pix! ingen....
Men om ngn är intresserad är hemsidan: http://www.haningedansstudio.se

Så smsa gärna; bryt ett ben lr liknande....
Nu ska jag sova så jag ser normal ut imorrn... Bye! Cmok! (typ puss på serbiska)

 


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Hur gick det då? :o

2009-05-03 @ 11:32:52
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Ana

Haha! Baloo?! Du måste skoja?! Aja... lycka till med din framtid om nu ingen känner igen dig i Baloo kläderna!XD Jag tänkte väl att Cmok var puss på serbiska! Vad duktig du är! Gissa den här då: поцелуй. Men fan man ser det på bokstäverna! Fan vad jag är dum! -.- Nu gissar du nog rätt! Kram

2009-05-04 @ 13:21:23

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0