Veckans! :D

Lite sent, men iaf... Här kmr VECKANS! ;D
Jag lyssnade runt lite på olika låtar... och när jag hörde vissa började jag tänka på New Moon. Jag hittade en låt som passar in på Bellas synvinkel och en ur Edwards. Skrämmande likt enligt mig!

Edwards synvinkel (cover från coldplays)




Bellas synvinkel (jaa, denna va me i ESC)



Idag på skolan hade jag as ont i halsen hela dan :(.
Jag hade PP på morgonen och sen åt jag lunch med Tove, Jojjo, Jajja, Marre, Jozze och ngr fler. Sen så "pluggade" jag med min studiegrupp (Ankan, Planebo och Danne) jääääättemyyyyyyycket.... VERKLIGEN... Dom satt och sa olika saker man skulle säga snabbt som; pappa sätter upp hinkar i taket. Det blior om man säger det snabbt; pappa sitter och pinkar i taket. JÄÄÄÄTTEROLIGT....
Sen hade "vi" idrott. Eftersom att jag hade jätteont i halsen så var jag inte med.... När jag hade jobbat lite istället så kom allla in en halvtimme för tidigt, så då gick jag hem med de andra, har ingen aning om jag fick det, men nu gjorde jag de iaf...

Idiot, Zac Efron, Hasse! (jaa, de e en ny)

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

Nej! Fel! :o Fix you är ju ur Jacobs synvinkel! :o :o :O :o Fråga stephenie meyer, så får du se! :o



xD

2009-05-19 @ 16:48:24
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Ana

XD Den med Zac Efron var också bra! Kram

2009-05-20 @ 22:18:33

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0