VECKANS!

Ahopp!
Då var de dags för veckans nu igen.
Men innan det berättar jag om min dag (nåja, hälften av den, jag har redan berättat andra halvan) Vi var på spinningen, påväg dit berättade Amanda för mig om hennes födelsedags party. Vi ska till Grönan! ;D
De e ba ett problem.... Jag är SKITskraj för karuseller som Fritt Fall, insane, tilt, Jet Line o sånt. Och Mandis, Elon, Malin o ngr fler ÄLSKAR såna.... PROBLEM PROBLEM PROBLEM! *larm*
Men, jag tror nog att alla kmr tvinga me mejj på de mesta. Men jag tänker INTE åka insane eller extreme. NOT!!!!!

Har ni sett den nya electrulux reklamen??
Asså, de e en "gubbe" som har hundar. Då kmr hundarna in (de var utomhus) och är helt smutsiga. Då tar han fram sin vän mr. Dammsugare och blir asglad. Man ba; hmm, sen när blev man glad av att dammsuga??

Nu är de dags för Veckans.
Veckans veckans är; *trumvirvel*     veckans bästa bloggfixare!! :D
Och veckans bästa bloggfixares blogg är www.towwis.blogg.se !!! Yeey! Missföstå mig inte, alla andras bloggar är oxå asbra.
Med minipod, snygg header, design, osv.
Men towwis var först me allt de, och erkänn, bloggarna skulle inte se ut som de gör idag utan Tove. Alla som vill ge en stor applåd till Towwis lr ett vanligt tack, kan kmnt de.
Yeey Tove!! :D ;P

Herrå! :P Nu ska jag fortsätta se på House.

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0