Villinge -.-

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Jag har LÄNGTAT till min data!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har varit på Villinge/ Gillinge -.-   x_x
Nu undrar ni säkert vad man gör där.... Det undrar jag oxå! XP Man gör absolut INGENTING! -.-
Joo, förresten! Man kan ju paddla kanot lr ro roddbåt... Och ta en promenad...! WOOOW! O__O
Here are the hilarios pictures of the island: -.-

Man har kul...

En glänta me gullvivor! ;) Nu händer de ngt! :O XP

Jag me vår "lilla" bukett!
(Tove, shut it up!)

Majas snygga Nintendo- bild

Maja o pappa som paddlar kanot! ;D

Jag i en gräslig flytväst på en roddbåt X__X

New Moon+ Dumle= RÄDDARE I NÖDEN! :D

<33

Jag vid en klippa


Olika uttryck med olika effekter. Tråkighet har ingen lag. X)

Bastun och förrådet med olika ute"leksaker"

Massa kanoter och... ett förråd, tror jag XP

En gammal båt...


Alla eggheads som väntar på båten en timme innan den ska komma... :O Jag fattar inte... :S

BÅTEN KMR JU ALDRIG!!

My precious!!!!!! All- time- saver!

Bara tjugo minuter försenad! man ba ´yippie...´

ÄNTLIGEN på båten! Yiiiiieha!

Nu är de största problemet att pappa tog en hörsnäcka och lyssnade på musik, och sa att jag fick sänka(stavning...?) ! D: Och då tkr jag; BAD SOUND KILLS GOOD MUSIC! lr; BAD VOLUME MASHES GREAT SONGS!
Även om jag lyssnat sönder paramore, simple plan, fall out boy, muse, black ghosts... Ja, de e mng iaf...

Nu mst jag sticka!
Tråkigt, tråkigare, VILLINGE! (moahahahaaa)

 

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0