Woohooo!! ;D

Jag var, som sagt på dansuppvisning (nu är det väl... igår) och dansade som Baloo och styvsyster. Haha, första uppvisningen var det min kompis föräldrar och hennes syrra, + hennes kusin, och dom kollade BARA på mig. BARA. Och, vi skulle vara först. Jag halvdog när vi låg ner (vi skulle kräla/krypa in) och vi låg där i typ en kvart, det skulle vara öppningsnummer och sen skulle de sptutas rök och ha sig... Man ba; snart går man väl in så de sätter på musiken... hehe.-.-

Och sen, fort som tusan, blev det föreställning två.
pte godis hos Jonte (en som är man till en i styrelsen och pappa till ngr som e me i typ varenda dans) kollade på The Simpsons movie på Nalle Puhs mobil, dansade streetdance och showdance och sen sa hani min klass hej, tja, tjatja, hej klara m.m VARENDA gång han såg mig. Han t.o.m stod bakom scenen när jag dansade, när jag skulle ta av mig en tröja (jag hade en klänning  under) och mina musöron så passade jag på att genera honom genom att säga att han var grym på hans dans (streetjazz och breakdance) oxh sen gick jag ut igen. Resten av dansen var han tomatröd bakom scenen moahaha x].

Jag kollade på dansuppvisning tre, som jag inte var med på. Nalle Puh, jag GS och Emelie var de jag kände igen. Och mina föräldrar, förstås. På scenen var de många jag kände igen... Men jag upptäckte att det tar mkt kortare tid att kolla på, än att dansa och vänta. Jag är inte förvånad, de flesta var grymma. :)

Men, jag hoppas att Tove pimpar in blogg idag, så att den är snygg tills imorrn.
 Men jag slår vad om att jag kommer att sätta klockan på 6:10 som vanligt och göra mig redo att gå till skolan. Sen kommer jag att komma på att vi har hemstudiedag och lägga mig igen... Jag kan slå vad
om ganska mkt att jag kmr göra de, faktiskt. Det ska bli skönt att vara hemma imorrn, gå upp sent, plugga, äta lunch, plugga göra ngt annat och sen kmr mamma/pappa och Maja hem. Äter middag går på golf och sen typ sova. x] x]

Men, nu ska jag typ äta ngt innan jag somnar och sen ska jag väl surfa lite till och läsa, innan jag sover.
Herrå, och godnatt för jag ska nog inte blogga mer idag. O__O


Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Towwis

sv: Visst det kan vi nog göra! :D

2009-05-04 @ 10:47:49
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Ana

Vad bra att få höra att det gick bra! Jag visste väl det! Hehe... Du vet väl att Ozzy gillar redan Tove XD Kram

2009-05-04 @ 13:30:22
Postat av: Towwis

Så? Vad tycks? ^^

2009-05-04 @ 13:59:24
URL: http://towwis.blogg.se/

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0