Dancing in the rain

Klockan 20.05 åker jag, 20.15 börjar dansen, och sen slutar den 21.30 (eller egentligen 21.35, för hon drar jämt ut på tiden. *haha*) och jag missar första delen med house med 40 minuter! ;__;
Jag vill se den! Menmen, när man är sjuk kanske man skulle kunna se... We'll see... ^^

Jahapp vi åt ngn skum soppa med matvete och sallad med granatäpple och nånting mer... Houngs och vitlök grej skit skum.. O.o
JAja, vad det än var i så smakade det väl okej :)


I'm truly sorry if i'm hurting you, But i need you right now. Weird i can feel you all around me, Don't know who to ask.... Thanks for beeing there in the middle of the cold. I love you... ;__;

JAja, that's my opinion! Btw, Elin och Olivia svängde förbi idag och sålde julblommor. Vi köpte en, efter mamma hittade sina pengar :)

Byye sweeethearts..

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Palmqvist

Känn dig lite dissad ingen kommenterar ju ffs HAHHAAHAHAH bara jag =D=D=D=D

PWH!

2009-10-20 @ 21:38:53

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0