...

Du vet att jag älskar dig mer än allt annat, men ändå vägrar du erkänna det! Visst det blev som det blev men jag är inte du och det är jag glad över. du har redan orsakat mer smärta än du tror och gör det inte värre. javisst, jag är inte positiv, men det är "tydligen" du.
Ta inte ut allt över folk du bara vet vilka de är. ta ut det över den skyldiga så man slipper sitta och vara din hjälpreda. jag trodde vi hade mer än det där, mend et tror jag oftast och har alltid fel.
Jag lovar att på måndag kommer du låtsas att inget har hänt, men du kommer ha en känsla av att det här var ditt fel. och det är det.
Jag tänker säga att det är dej det handlar om om du frågar. så fråga på. gör vad du vill. det kan bara inte bli värre.
I'm turning my other cheek and telling you goodbye. And don't be sad, you were the cause of it.

Kommentera gärna!;)♥
Postat av: Anonym

Vem snackar du om?

2009-10-25 @ 21:54:06
Postat av: towwis

Du vet att jag finns här... <3

2009-10-26 @ 08:16:37
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: jowzzi...

Vi stöttar dig i alla lägen <3 det är sånt vänner gör, vänd dig till oss om du behöver nån att prata med <3

2009-10-27 @ 10:13:33
URL: http://jowzzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi stöttar dig i alla lägen <3 det är sånt vänner gör, vänd dig till oss om du behöver nån att prata med <3

2009-10-27 @ 10:14:08

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0