Hej! ;D

JAg  tänkte göra ett morgoninlägg imorse, och började men hann inte avsluta.. Sen är jag lite sen med att blogga också, men nu gör jag det i alla fall! Bättre sent än aldrig! ;)

Idag har vi haft kunskapsjoggen, var faktiskt inte så jobbigt jag trodde det sjulle vara, men den var ändå sjukt jobbigt.. Jaja, jag kom i mål på tid 23.13.. Hmm inte det bästa jag gjort.. ^^ Jaja, men jag tycker faktiskt att kunskapsjoggen låter som ett läxförför! ^^ Jag menar, typ som att matteläraren springer efter en och frågar; vad är 4x4? "58!" (jag vet att 4x4 blir 16) så att man blir helt stressad ^^ Haha..

Men nu ska jag fortsätta äta mitt godis! ;)
Och glöm inte; Gråt inte över spilld mjölk, häll cocopops på och ät direkt från golvet!


(TOVE SÄTT IN MIN NYA DESIGN! ^^)

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0