Msn, någon? (a)

SNÄLLA KAN NGEN GÅ IN PÅ MSN JAG DÖÖÖR AV UTTRÅKNING! >.<
HAha hej,  nu har jag sovit x)
Men, idag... Hmm vad har hänt idag...? Jo:
1. Jozzan blev utslängd från Predrágs kp, exakt såhär sa han: "kom aldrig mer tillbaka!" Hahha assså j*vla surgubbe asså x)
2. Jag snodde tuggummin från Palmquist, genom att muta honom med min "theodor-i-alvinochgänget-röst" och sedan sno ett gummi till (a)
3.  Jag har mottagit exakt 56 meddelanden hittills, och har skrivit 65 haha x)
4. jag har skrivit två extremt intressanta blogginlägg.. NOT!

Jahapp.. det var min dag :P
nedanför följer en bild, ett youtube inlägg eller nåt annat kul ajg helt random väljer ut... nu! ^^

                             

(klickbara bilder på CORALINE! :D)

Naow, nu drar jag!
// me, lol! ^^

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0