Punish me!

Ahh, idag så vaknade jag så tidigt som kvart i tio... Är astrött >.<
Men men, idag ska jag typ på lunch hos mormor och morfar ett, skulle åka strax skulle jag tro. Sen ikväll ska vi (=min familj) på middag hos ann-sofie och kie, johanna och Kie. Ganska kul, faktiskt, men skulle helst ha velat va hemma och spela Peter- Pan spelet x)
Jaja, man får inte alltid som man vill. Och de gör alltid goda efterrätter (a) Better look at it as positive than negative! ;)

Jag skulle egentligen ha städat, men så blev det med det! ^^
Hur många bröt kedjesmset igår om att gå in på Kissies blogg? Inte jag! :D

Här kommer några citat från filmen Coraline, Tim Burtons film! :

hennes pappa: "what did the boss say about going out, Coraline?"
coraline: "DON'T EVEN THINK ABOUT GOING OUT, CORALINE JONES!"
pappan: "then you won't need the tools."

coraline (skriver och tänker högt): "one boring blue boy, on a painfully boring painting. Four incredibly boring windows, on a boring, white wall. And no..more..doors. "

coraline till den andra mamman: You're NOT my mother! She doesn't have..bu-bu-bu..
den andra mamman: buttons? *laughing* do you like them?"

ja, det var allt för idag!
// lonelyness begins

Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0